Tiden hemma :)

Jag och Michelle stannade på bb fram till runt tre, torsdagen den 29 oktober, alltså bf dagen. :) Vi åkte hem redan då pågrund av att Miliam inte fick besöka oss på bb, och jag saknade honom o ville hem. Hade han däremot fått besöka oss så hade jag nog stannat helgen ut :).
Jonas åkte hem redan på onsdagen.. han åkte hem så att storebror inte skulle behöva vara utanför.
På bb gick allt jättebra. På tisdagen bara vilade vi hela dagen,.. jonas åkte iväg en runda under dagen och jag o Michelle sov mest.
På onsdagen så traskade vi bort och gjorde höftledsundersökning på lillflickan, och så undersökte läkaren henne o hon fick ett bad av mig och Jonas. Läkaren sa att allt var helt perfekt!
På torsdagmorgonen så gjordes PKU- testet i huvudet på Michelle.. jag valde att titta bort när de gjorde det, men det gick så bra så. Hon sov under tiden och märkte inte av det alls :P De gjorde även en hörselundersökning som var jättebra. SKÖNT!
Vid tre sen så kom Jonas och hämtade oss... vi körde då inom babyproffsen en runda och sen bort till Amiralen. Tillslut så bar det av hemåt, eller ja,.. hem till mormor och morfar.
När vi kom fram så låg storebror och sov, så jag gick in och väckte honom vilket resulterade i ett hemskt humör!!
Men så tillslut så blev han glad och fick då träffa sin lillasyster. Han tyckte hon var supersöt och minsta lilla ljud som hon gjorde ifrån sig reagerade han på och sprang fram för att trösta :).
Vi stannade ett bra tag hemma hos mormor o morfar.. vi åt middag och tårta. Mmm.. :)
På fredagen så gick vi hem till martina, oscar, embla och my en runda. Jättemysigt... vi tog en runda på stan och så åt vi god lunch där.. :)
Helgen har gått jättebra, Miliam har myst massor med lillflickan, massa kramar, pussar och klappar på huvudet.

Idag så ringde bvc och bokade in ett hembesök. Vi bokade in onsdag kl 11.15.. efter att vi la på så började jag fundera... menar hon onsdag- imorgon.. eller onsdag- nästa vecka? :S
Det återstår att se,.. vi får se till att vara klara här vid elva imorgon fall i att hon kommer. :P haha..

Äckelpäckelnaveln trillade bort igårkväll! :D Skönt att ha den odören ur vägen, den luktade ju inte hallon direkt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0