6+2



Tycker det är helt sjukt och kan inte riktigt fatta det. 
Vet inte hur många tester jag har gjort vid det här laget, men varje gång jag gör ett så finns där två streck. Starkare för varje gång. Var tvungen att göra ett idag också.. trots att jag vid det gär laget vet att det är en bebis inne i min mage.
Denna gången kom båda strecken med en gång..
tog inte ens ett par sekunder och starkare än såhär kan det nog inte bli.. (strecket till vänster är bebisstreck, höger är kontrollstreck)

*Shit(!) tänk att jag ska bli trebarnsmamma!
*Tänk att det ligger en liten bebis i min mage igen!

Inatt drömde jag att jag fick missfall.. det är andra gången jag drömmer det på bara ett par veckor.
Jag har aldrig drömt om ett missfall tidigare, inte under mina tidigare graviditeter heller.

Jag antar att det är så att jag är mer nojig denna gången, delvis pga drömmarna men även pga att jag inte har några speciella gravidkänningar. Jag mår inte illa, har inte ont i huvudet, inte jätteont i ryggen och jag har inga yrsel längre. Det enda tecken jag egentligen har är att jag är trött.. och att jag kissar ofta (framförallt om kvällarna).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0