Inskrivning

Idag har jag skrivit in mig på mödravården. Jag minns inte siffrorna exakt men ska försöka komma ihåg.
Inskrivningsvikt: 55,7 kg (har alltså gått upp minst 1 kg redan).
Järnvärde: 146.
Blodtryck: 110/75.
Detta är de siffror jag har för mig att det var, är alltså inte helt hundra på något annat än vikten.

Jag fick ett ultraljud inbokat den 3 januari klockan 8.30, enligt mensen kommer jag då vara i vecka 9+3.
Fick även en tidig flukosbelastning inbokat den 14 januari 8.30, enligt mensen kommer jag då vara i vecka 11+0.
Jag är väldigt spänd på vad ultraljudet kommer visa och på att få se vår tredje lilla parvel för första gången, är även nyfiken på vilket bf jag kommer att få nu!

Vul om 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0