Vul

Idag har jag varit på vul!
I magen låg det en frisk liten bebis med ett pickande litet hjärta.
Det var bara en bebis, inte två.
Dum som jag var så glömde jag be om en bild..
trodde han skrev ut en till mig automatiskt som de gjort innan.
Med Lillan behövde jag inte be om en bild, fick en automatiskt.
Men jag ska säga till min barnmorska när jag ska dit nästa gång.
De kan kanske iallafall kopiera den bilden som han skrev ut till henne? :)
Enligt vul så är jag i vecka 9+1.. enligt mens är jag i 9+3,
så jag låter det vara som det är och sen räknar jag efter rutinul när det gjorts. Fall i att jag fllyttas igen sen.. :)

Min vikt ligger nu på 56,4 kg. Alltså upp ca 2 kg sen inna jag blev gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0