Ultraljud



Idag har jag varit på rutinultraljud! Allt var kanon med bebisen, hon/han mådde jättebra därinne i magen och ingenting var konstigt. Hon/han sparkades, snurrades, boxades och drack vatten som bara den. Riktig fart på bebisen! :)
Antagligen vet vi också vad det är som ligger därinne. Barnmorskan kikade efter åt oss. :)
Men det håller vi hemligt denna gången! ;)

Blev flyttad flera dagar :( Det var något jag verkligen fasade över och givetvis blev jag det, det har jag ju blivit varje gång! Även denna gången blev jag flyttad till ett otroligt datum.. enligt detta så ska jag ha haft ägglossning två dagar innan jag plussade. Men man kan ju tydligen inte alltid räkna efter ägglossningen.
Nya bf är den 12 augusti, alltså är jag nu i vecka 17+4 enligt ul.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0