Fredag

 
Han har blivit så lång min (lilla) fjant.

Har inte uppdaterat på någon vecka nu.
Miliam har gått en hel vecka på dagis, heltid nu. :) Och det funkar kanon.. det enda som inte funakr så bra är det där med blöjorna, o jag gillar det inte men jag får ha tålamod. Nytt ställe och ny omställning gällande nästan allt.. boende, bebis och så vidare.. vi har iallafall kommit överens med dagis om att Miliam kan få ha blöja när de är ute, men de ska säga till honom att han MÅSTE berätta när han behöver kissa och så. För det är ju så att de är ute istortsett hela dagarna.. vilket betyder att han har blöja istortsett hela dagarna. :S och jag vill verkligen inte att han ska behöva ha det! Men ett tag framöver är okej... sen hoppas jag han kommer iordning och så :)

Han vill inte sova heller, på dagis, men det gör inte så mycket.. han är så trött bara när han kommer hem vilket inte alls är skoj.
Vi vill ju leka, busa och träffa vår lilla fjant.. men en- max två timmar efter att han kommit hem från dagis så sover han som en stock.. så det är ju inte mycket tid vi får tillsammans med honom. Men vi har ju hela helgerna iallafall.. ingen stödfamilj längre alls :) och det är ju skönt det iallafall.

Idag har mormor o morfar varit här och hjälpt till med det sista som skulle upp på väggarna och så. Vi åt pizza,.. vilket Miliam ÄLSKADE. Han åt tre stora pizzabitar :O. Sen när vi kom hem till lägenheten så la han sig i soffan jämte mormorn och tittade på pettsson o findus. Han hann se ungefär halva och sen somnade han. :)
Antar att han kommer vakna tidigt imorgonbitti.. lite jobbigt, men man klarar väl det med :)

Såvida inte lillasyster kommer inatt eller imorgon så ska vi leka o busa som tusan... eftersom vi missat så mkt umgänge nu i veckan :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0