9/9-2010



Min stora kille
!
Idag blir han tre år! 3 ÅR!!
Det är helt galet, jag är mamma till en treåring, ett pojke som kan snacka i långa och tydliga meningar. En kille som ofta säger till mig att han älskar mig och sen ger mig en puss på kinden. En kille som är stolt storebror till en liten syster. En kille som ääääälskar att se på film och barnprogram, en kille som redan är en hajare på datorspel, en kille som älskar bilar!
Ja, jag kan med all säkerhet, ärligt, säga att jag älskar denna lilla kille, och att jag är en STOLT mamma till honom!

Även idag, på treårsdagen fick han vara på dagis, dagiset som glömde bort hans födelsedag! Tycker det är himla dåligt och jag hoppas verkligen att de kommer ihåg honom nästa år!
Under tiden han var på dagis förberedde jag en pannkakstårta till honom och slog in alla hans paket.
När vi hämtat honom så körde vi raka vägen hem till mormor och morfar, där vi blåste upp ballonger och blåste serpentin. Mormor hade handlat hem tacos.. Mmm.. och sen efter det så åt vi pannkakstårta, kladdkaka ocg gräddbullar. Supergott! Pannkakstårtan blev inte speciellt god dock, men kladdkakan var kanon! :D
Miliam blev överlycklig över sina paket! Av oss fick han två filmer (robotar och monster/vs/aliens), byxor, en keps, en basketkorg och ett ritset med cars. Och av mormor fick han ännu ett ritset med cars (inte likadant), ett ritblock och en låtande traktor med släp. Han skulle få ännu mer sen på sitt kalas. :)
Dagen var lugn men lyckad! Miliam var lycklig! :)
Kalaset kommer vi att slå ihop med lillasysters namngivning den 20 mars. Då blir det cupcakes, tårtor, kycklingsallad, lekar och en massa annat skoj. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0