Måndag- tisdag

Trivs kanon på dagis, men har börjat bli en aning mammig om mornarna nu. Håller hårt i handen och vill helst att man ska stanna kvar. Men så fort vi går så blir han en glading säger fröknarna :).
När vi sedan ska hämta honom på eftermiddagen så vill han knappt hem utan han vill istället att man ska leka med honom en halvtimme innan man går.. vilken tur att vi oftast inte har bråttom hem. :)
Igår var pappa-Jonas i olofström och tränade.. då busade jag och Miliam, vi myste och så tittade han lite på bolibompa på tv innan han la sig vid sju- tiden. Han har börjat somna kanontidigt nu.. och vaknar endast en gång på natten och stiger sen inte upp förrän vid sex- sju. Helt perfekt ju! :)

I måndags så var Miliam hemma hos mina föräldrar.. vi var på föräldramöte på dagis, jag och Jonas. På föräldramötet gick de igenom hur de jobbar med barnen vad gäller lek och utveckling, och så visade de olika bilder på barnen där de lekte/spelade/ tog mat osv... förvånandsvärt nog så var faktiskt Miliam med på väldigt många bilder. Skoj! :D Man blir så glad av att se honom (in action) på dagis och verkligen se att han ler och har kul. :D
Under tiden som vi var där så låg han i soffan hemma hos mina föräldrar och tittade på tv.. han hade tydligen själv bett om att få gå och lägga sig vid sjutiden, i deras säng och sen somnat nästan på en gång.
Idag är det ännu en dag på dagis, får se vad som sker sedan.. inget inplanerat idag :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0