7/2-2010

 

För exakt tre år sen tog jag denna bilden..

Tänk att för tre år sen, vid denna tiden, satt jag i skolan (en tisdag, och jag gick på gymnasiet) höggravid och nervös. Jag ville bara få ut min bebis och bli av med den tunga magen som gjorde mina fötter så svullna att de knappt gick att gå på. Men samtidigt var jag så nervös, jag visste inte något om en förlossning och tänk..

jag skulle ju bli mamma för första gången!!

Jag hade 4 dagar kvar till bf, och antagligen skulle jag gå över tiden...?

Men jag skulle bara vetat, för ett och ett halvt dygn senare så skulle vattnet gå, och värkarna börja. Jag skulle äntligen få min bebis i mina armar. :)

 


3 ÅR!! Tiden går på tok för fort, han är redan 3 ÅR!

Jag kan inte riktigt förstå, men samtidigt känns det som jag alltid har varit mamma och jag kan knappt minnas tiden före Miliam.


Miliam har gjort mig till den jag är idag, en bättre person med högre tålamod och starkare vilja att stå emot skit o en starkare vilja att lyckas i livet, för barnens skull!


Miliam, jag älskar dig mer än ord kan förklara!

Jag skulle göra allt för dig, du är en av de finaste!

Min underbara, fina lilla kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0